ලොව ප්‍රචලිත සටන් කලාවන්.

Monday, April 30, 2012


Wing Chun Vs Muay Thai





අද මං මේ කියන්න යන කාරණේට කලින් ඔයාලට කියන්න ඕනේ මං මේ විස්තරේ සහ වීඩියෝ එක දන්නේ 'වින්ග් චුන් තමා සුපිරි' කියල පෙන්වන්නට නෙමෙයි බව. නමුත් මට හිතෙනවා අන්තර්ජාලයේ පලවන බොහොමයක් විඩියෝවලින් 'වින්ග් චුන්' වලට යම් අපහාසයක් වෙලා තියෙනවා කියල. දැන් මේකේ ඉන්න MMA සහ Muay Thai රසිකයෝ මං මේ කියන දේට තරමක් විරුද්ධ වෙන්නත් පුළුවන්. නමුත් මේක මගේ මතය.
අපි බලන බලන වීඩියෝ එකක් ඇත්නම් එකේ තියෙන්නේ වින්ග් චුන් fighter කෙනෙක් අන්තිමේට MMA or Muay Thai fighter කෙනෙක් ගෙන් හම්බානෙකට කන සිද්ධියක්නේ???
ඉතින් ඔව්වා බලන අන්තර්ජාල යතුරුපුවරු සටන්කරුවෝ කියන්නේ 'මේ ගැනියෙක් හදපු වින්ග් චුන් මෙලෝ රහක් නෑ. ඔව්වා ප්‍රායෝගික නෑ. Not effective in a real fight situation' වැනි කතානේ????
නමුත් ඔවුන් කියන එක දෙයකට මමත් එකගයි. මොකක්ද, වින්ග් චුන් කවදාවත්ම රිංග් එකට ඇප්ලයි කරන්න බෑ. ඒ මොකද මං එහෙම කියන්නේ රිංග් එකේදී MMA or Muay Thai fighters ලා ෆයිට් කරන්නේ එයාලගේ strategies වලට වගේම ඒ ෆයිට්ස් වලදී වින්ග් චුන් සටන්කරුවාටත් ෆෝර්ස් කරන්නේ ඒ විදියට ෆයිට් කරන්න. ඒක කොයි තරම් අසාධාරණද නේද????
මං ඔන්න ඔයාලට ඒක තේරෙන්නේ නැත්නම් සරල උදාහරණයක් මගින් මං මේ කියන කතාව පැහැදිලි කරන්නම්කො.
ඔන්න දැන් TKD Vs Boxing match එකක් යන්නයි හදන්නේ. ඕක සංවිධායක මණ්ඩලය එක පාරටම අර TKD fighterට කිව්වොත් කික්ස් තහනම් කියල එයා කොයිතරම් අසරණ වෙනවද? මොකද ඇත්තවශයෙන්ම කියනවනම් එයාගේ ප්‍රධාන ආයුධේ නිකන් අහිමි කරා වගේ නේද??
අන්න ඒකම තමයි මේ හුගක් වින්ග් චුන් සටන්කරුවන්ටත් වෙන්නේ. එයාලගේ පරාසය ට්‍රැපින්. එයාල ඒ පරාසයට ඇතුල් වෙලා ශරීරයේ මධ්‍ය රේඛාව ප්‍රමුඛ කොටගත් පීඩිත ස්ථානවලට නොනවත්වා පහර දීම තමයි එයාලගේ ක්‍රමය. ඔහු ශරීරයේ ඇති නිල පද්ධතියට යොමුව ගන්න භාවිතා කරන්නේ ප්‍රධාන වශයෙන්ම තමන්ගේ අල්ල. ඉතින් මොකක්හරි glove එකක් දාපු ගමන් ඒකත් සුම්මා.
ඔන්න ඔය කිව්ව සරල කාරණාවලට අමතරව තවත් කාරණා රැසක් නිසා වින්ග් චුන්ලට රිංගවලට බහින්න බෑ. අනෙක විශේෂයෙන්ම ඔය ආර්ට් එක හැදුවේ රින්ග්වලට යන්න නෙමෙයි. සැබෑ සටනට. සැබෑ සටනට නීති නෑ. තියෙන එකම නීතිය තමයි කිසිම නීතියක් නෑ කියන එක.
නමුත් ඔය වින්ග් චුන්ලව දිගින් දිගටම කවුරුහරි හෑල්ලු කරනවානම් එයාලට ෆයිට් එකකට එන්න කියන්න. හැබැයි නීතිවලින් තොර සාධාරණ සටනකට. කවදාවත් වින්ග් චුන් කෙනෙක් ඒ එන ෆයිටර්ගේ strategies වලට නැතුව වින්ග් චුන් strategies වලට ඒ කියන්නේ REAL FIGHT strategies වලට සටන් කරොත් මෙන්න මේ මුයේ තායි කොල්ලා නස්පුක් වෙන්න කෑවා වගේ තමයි කන්නේ.

Link to the video : http://www.youtube.com/watch?v=jU8B6eNm2zs

වීඩියෝ ලින්ක් එක මට දුන්නේ සිෆු ප්රෙමිල් නවීන්ද්‍ර.

ඔයාලා ගාවත් වටිනා අදහස් තියෙනවනම් අපිට එවන්න!
E-mail : truemartialart@gmail.com

COMMENT, SHARE AND LIKE US!!!!
╔═════════════════╗
http://www.facebook.com/thetruthbehindthemartialart
╚═════════════════╝

Visit our other sites as well....
Our blog site : http://thetruthbehindthemartialart.blogspot.com/ 
Our YouTube channel : http://www.youtube.com/user/TheTruemartialart?feature=mhee 

HAVE A NICE DAY!!!!!!!
~S.R.

No comments:

Post a Comment